طراحی سایت

در دنیای مدرن و آنلاین امروز، کسب و کارهایی که قادر نباشند خودشون رو با تکنولوژی‌های جدید همراه کنند، محکوم به شکست هستند. کسب و کارهای سنتی به وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی مجهز شده‌اند. اینترنت در تمام سطوح زندگی ما جریان پیدا کرده و بیشتر زمان ما صرف چک کردن تلفن همراه و مرور صفحات وب و اینستاگرام می‌شود.

تقریبا اکثر افراد جامعه تجربه خرید اینترنتی رو دارند و همه این داستان‌ها، نشان از استفاده روز افزون مردم از اینترنت دارد. راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی کمتر از راه‌اندازی یک مغازه هزینه بردار است. حتی اگر صاحب یک کسب و کار محلی هستید و می‌خواهید آن را توسعه دهید، برای شما مثل یه توفیق اجباری خواهد بود که وارد دنیای آنلاین شوید.

وب سایت فضای دیجیتالی کسب و کار شماست

هنگام فکر کردن درباره راه اندازی وب‌سایت و برتری‌های آن در مقابل رسانه های اجتماعی و تأثیر آن بر ایجاد مشتریان بالقوه، یکی از مهم ترین مشخصه هایی که باید به خاطر بسپارید این است که وب سایت راهی است که کمک می‌کند شرکت/فروشگاه شما به صورت آنلاین توسط مخاطبانتان پیدا شود.

داشتن یک وبسایت به این معنی است که کسب و کار شما می‌تواند از استراتژی بهینه سازی برای موتورهای جستجو (یا همان سئو) برای رشد حضور آنلاین خود استفاده کند. آمارها نشان می‌دهد که بیشتر از ۵۰ درصد کل ترافیک وب‌سایت‌ها نتیجه جستجوی ارگانیک است، بنابراین تولید محتوای باکیفیت با پیروی از استراتژی SEO می‌تواند تعداد مخاطبان هدف شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد.

اگر روی ساختن وب‌سایتی اصولی، شفاف و با محتوای ارزشمند که به راحتی قابل پیدا کردن باشد تمرکز کنید، قبل از اینکه متوجه شوید، مخاطبان هدف باکیفیتی به دست خواهید آورد که با صرف اندکی زمان می‌توانید آن‌ها را به مشتریان خود تبدیل کنید.

طراحی سایت در بانه

از مهمترین امکاناتی که یک وب‌سایت می‌تواند داشته باشد طراحی ساده و کاربرپسند و البته سبک، برنامه‌نویسی بهینه با رعایت کلیه اصولی است که برای رشد و توسعه سریع یک وب‌سایت لازم است. بیش از ۱۰ سال تجربه ما در زمینه طراحی صفحات وب، رابط کاربری، تجربه کاربری و جدیدترین ترفندها و تکنولوژی‌های سئوی تکنیکال که از مهمترین ویژگی‌ها برای یک وب‌سایت است. امکاناتی که وب‌سایت را به دوستی انکارناپذیر برای گوگل و نمایش در دستگاه های مختلف از جمله تبلت و موبایل تبدیل می‌کند.

ابزاردونی ، با داشتن سابقه چندین ساله در حوزه طراحی سایت در بانه، ده ها نمونه کار موفق و البته مشتریانی کاملا خرسند از همکاری با ما، در تمام مراحل ثبت و راه اندازی وب‌سایت همراه شما خواهد بود. جهت دریافت مشاوره در این خصوص می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی موجود در صفحه تماس با ما اقدام فرمایید.

بانه | Baneh | طراحی سایت بانه | Web Design
نمونه کارهای طراحی سایت
سانا صنعت
متاع پور
هوم زینو
برنیا
بانه نوین
سیلور کالا
اتوسول